Kwiecień 11, 2018 Wakacje 0

Nigdy nie rozumiałam moich znajomych, którzy ekscytowali się wyjazdami na dalekie, zagraniczne wycieczki. Rozumiem, że fajnie jest zobaczyć coś nowego, jednak ja tak naprawdę nigdy dobrze nie zwiedziłam naszego kraju. Byłam ciekawa nowych kultur, smaków i zwyczajów ale wciąż odkładałam plany na przyszły rok.

Mikołajki okazały się rajem wypoczynkowym dla rodziny

mikołajki - noclegi z dziećmi latemRazem z mężem w tym roku postanowiliśmy pojechać w jakieś ciekawe miejsce naszego kraju, gdzieś gdzie jeszcze nie byliśmy. Mamy dwójkę dzieci w wieku siedem i pięć lat więc fajnie byłoby, gdyby nasze pociechy miały jakieś fajne atrakcje i wspomnienia z wakacji z rodzicami. Długo przeglądaliśmy różne strony jak również oferty i stwierdziliśmy, że jezioro będzie dobrym pomysłem. Syna można zacząć uczyć pływać, natomiast córka także będzie świetnie czuła się w towarzystwie wody. Gdy przeglądaliśmy różne strony rezerwacyjne, ale także strony pensjonatów i hoteli rzuciło nam się w oczy pewne ogłoszenie. Informacja jaka w nim była to mikołajki – noclegi z dziećmi latem. Stwierdziliśmy, że jezioro to to czego szukamy i natychmiast zaczęliśmy zapoznawać się z ofertą. Po czterech minutach nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie ten region naszego kraju odwiedzimy w tym roku. Zadzwoniliśmy, wszystko sprawnie zarezerwowaliśmy a dodatkowo dla naszych dzieci przygotowane zostaną indywidualne atrakcje. Syn będzie mógł uczyć się pływać pod okien profesjonalnego instruktora, natomiast córka będzie bawić się z rówieśnikami i również uczyć pływania przez zabawę.

Cieszę się, że znaleźliśmy miejsce, w którym nie tylko nasze dzieci ale również my będziemy mogli odpocząć od codziennych trosk i problemów. Będziemy pływać w rejsy, uczestniczyć w ogniskach oraz grach na orientacje. Zapowiadają się świetne wakacje w Mikołajkach.